TESTIMONI PENGGUNAAN 4LIFE TRANSFER FACTOR



 







Daftar Testimoni Pemakai Transfer Factor

Secara berurutan, berikut adalah daftar testimoni para penderita dari beragam penyakit termasuk penyakit kanker dan tumor.

Obat Penyakit AIDS

Siapa mengatakan bahwa penyakit AIDS tidak bisa disembuhkan?Penemuan terkini yang dilakukan oleh 4Life Research menjawab kekuatiran bagi penderita penyakit yang asal-usulnya sulit ditemukan. Kesaksian tiga orang penderita SIDS di bawah ini- Raul, Connie, dan Nikomo - bisa membangkitkan usaha-usaha Anda atau siapa saja yang sedang menderita penyakit yang mematikan ini. Kita mulai dari kesaksian pertama dari Raul.

"Raul berasal dari Meksiko menderita AIDS dan sangat sakit. Berat badannya merosot dan telah menjalani 2 macam pengobatan. Ia juga telah mencoba berbagai produk kesehatan. Sergio bertemu dengannya di suatu pertemuan.

Beberapa lama tidak melihatnya lagi. Ia terperanjat melihat Raul yang sangat menderita, menceritakan tentang Transfer Factor (TF) Plus yang langsung dituruti Raul.

Telah 2 bulan ia minum 6 kapsul TF Plus per hari dan ia merasa sehat. Ia kini mampu makan dengan lahap, berat badannya bertambah, lebih bertenaga dan menikmati kehidupan yang normal lagi. Kini ia hanya menjalani 1 macam pengobatan, bukan 2 lagi. Ia sangat berterima kasih kepada TF Plus dan Sergio yang memperkenalkannya"
Raul , Meksiko, USA

Kesaksian kedua adalah dari Connie, yang putranya menderita penyakit AIDS.

"Seorang teman menasihati agar putra saya minum TF Plus. Ia terserang AIDS, maka kami memberikannya. Pada awalnya, ia tidak mau meminumnya. Maka, saya mencampurkannya ke dalam minumannya. Sejak kunjungan ke dokter pertama kali, nilai virusnya turun dari 400.000 ke 191.000.

Setelah ia rela, ia mau minum kapsul ini. Pemeriksaan darah berikutnya menunjukkan virusnya berkurang menjadi 40.000. Kami sangat bahagia, berharap dan berterima kasih atas apa yang dilakukan TF Plus terhadap putra saya. Inilah yang saya cari bertahun-tahun dan saya benar-benar mempercayainya. Saya merasa bahagia menuturkan hal ini ke teman-teman dan saya pikir ini benar-benar yang terbaik."
Connie

Kesaksian ketiga adalah dari Nikomo, yang juga menderitra penyakit AIDS.

"Saya mulai minum TF Plus, bulan Mei 2005 saat nilai D4 saya mencapai 579. Sejak itu nilainya meningkat, terus membaik. Pemeriksaan terakhir dilakukan bulan September 2008, yakni 1270 dan saya benar-benar berharap dapat menikmati hidup yang baik. Saya tidak mampu menguraikan dengan kata-kata, betapa bersyukurnya saya kepada 4Life Research yang membantu saya penyandang virus HIV dengan produk TF Plus. Ini adalah faktor utama yang telah memutar hidup saya, ke arah yang lebih baik dan kita hanya dapat bersyukur karenanya."
Nikomo, Nigeria

Catatan:
AIDS: Acquired Deficiency Syndrome, gejala penurunan system kekebalan tubuh akibat virus HIV (Human Immunodeficiency Virus)
Viral Load - Jumlah virus HIV dalam darah; makin sedikit, makin baik.

Penyembuhan Penyakit Kanker Prostat

Bila Anda sedang mengidap penyakit kanker prostat, minumlah Transfer Factor. Kesaksian berikut ini menceritakan bagaimana khasiat Transfer Factor terhadap penderita kanker prostat.

Dengan bangga saya umumkan bahwa nilai PSA saya berkurang dari 9.45 menjadi 2,17setelah minum Transfer Factor Plus hanya dalam 30 hari. Saya berencana memeriksakan ulang PSA bulan depan dan tidak sabar menunggu berapa banyak lagi berkurangnya.

Tim
Ayah telah mejalani perawatan radiasi untuk kanker jenis prostat saat diketahui bahwa nilai PSA-nya = 24. Setelah 6 minggu menjalani perawatan radiasi (dengan bebagai efek samping) nilainya turun menjadi 2. Namun, beberapa saat kemudian melonjak menjadi 10.

Saya mencari informasi lebih lengkap tentang kaker jenis prostat di internet dan beruntung menemukan situs web Transfer Factor yang mengagumkan. Saya memutuskan bahwa hal ini layak dibicarakan dengan Ayah. Setelah berbicara melalui telpon dengan Chris yang menuturkan semua informasi kepadanya, tentu saja Ayah tidak dapat menolaknya. Enam puluh hari setelah mulai minum Transfer Factor Plus, nilai PSA Ayah = 1,0 dan tanpa efek samping. Sekali lagi, terima kasih 4Life Research

Rodney
Lloyd telah menderita Kanker jenis prostat selama 12 sampai 14 tahun. Ia telah menjalani beberapa perawatan dengan radiasi. Namun, tidak ada hasilnya. Selanjutnya memakai suntikan seharga $3000, dan mulai menurunkan nilai PSA-nya sedikit. Namun, kemudian meningkat lagi.

Lalu kami diperkenalkan dengan Transfer Factor Plus. Kami memeriksakan nilai PSA-nya dan untuk pertama kali selama 14 tahun, nilai PSA-nya normal. Kami sangat bahagia mengenai hal ini.

Kay L.
Walaupun saya baru berumur 39 tahun, saya minta ke petugas laboratorium, sekedar berjaga-jaga, untuk melakukan semua tes darah yang biasanya dilakukan bagi pria berumur lebih dari 40 tahun. Esoknya saya dipanggil dokter dan diberitahu bahwa nilai PSA saya = 7,6. Saya dirujuk ke Ahli Urologi yang mengambil lebih banyak darah lagi dengan hasil PSA = 8.0. Dokter menyarankan biopsi. Saya memutuskan untuk mencari pilihan lain. Ahli Urologi berikutnya melakukan pemeriksaan yang sama, dengan hasil PSA = 8.0. Ia yakin 99.9 % bahwa saya harus melakukan biopsi.

Kuatir terhadap akibat bedah, radiasi atau kemoterapi, saya mencari upaya alternatif. Saya bersyukur kepada Tuhan bahwa saya menemukan Transfer Factor Plus dan meminumnya selama 60 hari. Hanya dalam 30 hari kadar kolesterol saya turun dari 237 menjadi 159. Jadi, saya yakin bahwa upaya saya benar. Air mata saya berlinang saat saya mengetahui bahwa PSA saya turun menjadi 1,2 pada tanggal 20 Sepetember 2004. Puji syukur saya yang tulus kepada Transfer Factor Plus, tidak dapat dinyatakan dalam rangkaian kata.

Danny

Terima kasih Transfer Factor Plus! Nilai PSA saya turun dari 6,3 ke 0,7 hanya dalam 7 minggu. Singkatnya, saya kaget dengan hasil ini.
Andrew

Catatan: PSA = Prostate Specific Antigen, salah satu penanda risiko mengidap kanker, dinyatakan dalam nanogram per mililiter (ng/ml)
0 – 2,5: rendah; 2,6 -10: sedang; 10 – 19,9: agak tinggi; >= 20 : tinggi

Obat Mujarab untuk Penyakit Alergi:

Transfer Factor Advanced

Putri saya pernah menderita penyakit alergi,tetapi setelah ia minum Transfer Factor Advanced, alerginya hilang. Bagaimana sampai bisa hilang? Ceritanya begini.

Putri saya tidak seberuntung anak-anak lain. Ia tidak minum ASI (air susu ibu) dalam waktu lama, yang bisa meningkatkan sistem imun seorang anak. Putri saya lebih banyak minum susu formula, yang menurut sebagian para ahli, merupakan salah satu penyebab alergi.

Menurut dokter, putri saya bisa alergi bila ia minum susu formula, telor, daging ayam, atau cokelat. Kata dokter, saya juga bisa alergi bila makan tahu, tomat, kerang, udang, dll. Jadi, tiap orang bisa alergi, tetapi penyebab alerginya tidak selalu sama. Beda orang beda alergi.

Secara umum alergi adalah penyakit di mana sistem imun menjadi 'overactive' Dalam bahasa ilmiahnya, tubuh menghasilkan antibodi jenis IgE, yang menyebabkan munculnya alergi.

Fenoma yang kelihatan akibat penyakit alergi adalah gatal-gatal di kulit dan bersin-bersin. Kulit akan kemerah-merahan pada bagian-bagian tertentu. Putri saya misalnya, siku tangan kirinya menjadi merah kalau penyakit alerginya datang. Setiap kali ia makan telor atau minum cokelat atau susu formula, siku tangannya jadi merah. Fenoma lain adalah sulit bernafas.

Sudah kami coba membawa putri kami ke dokter alergi. Ada dokter yang memberikan obat oles, yang bisa menghilangkan gejala aleginya, tetapi satu atau dua minggu kemudian, alerginya muncul lagi. Pernah juga kami bawa ke dokter kulit. Hasilnya sama juga. Alerginya kadang sembuh satu minggu, tetapi muncul lagi pada minggu berikutnya.

Kami pernah juga membawa putri kami terapi gelombang elektromagnetik, yang sekali terapi butuh biaya Rp200.000. Sekali seminggu selama lima bulan putri kami mendapat terapi gelombang elektromagnetik, tapi alerginya tidak me nunjukkan tanda-tanda yang menggembirakan.

Saya mengenal Transfer Factor beberapa bulan lalu. Sejak itu, saya memberikan putri saya minum Transfer Factor Advanced. Setiap pagi saya mencampur sarapan paginya dengan satu kapsul TF Advanced. Kapsulnya saya buka dan isinya saya taburkan ke sarapan paginya. Malamnya juga saya berikan satu kapsul. Jadi, putri saya minum Transfer Factor Advanced dua kapsul setiap hari selama proses penyembuhan.

Setelah dua minggu minum Transfer Factor, mulai ada perubahan di siku tangannya. Alerginya mulai berkurang seperti gambar di sebelah kanan ini. Saya terus memberikan Transfer Factor Advanced sampai sembuh.

Namun demikian, saya coba berekplorasi dengan memberikan makanan pantangannya. Saya berikan ia makan cokelat, telor, dan daging ayam. Saya mau tahu apakah ia masih alergi atau tidak. Setelah makan pantangannya, alerginya kadang muncul. Bila alerginya muncul, saya berikan lagi Transfer Factor. Sekarang, putri saya sudah bebas dari alergi.

Bila Anda menderita penyakit alergi, minum saja Transfer Factor Advanced. Minum dengan dosis satu kapsul atau dua kapsul sekali makan dan dua (2) kali sehari. Anda bisa menambah dosisnya sampai tiga kapsul bila alergi Anda cukup berat.


Apa Solusi Penyakit Asma?

Minumlah Transfer Factor Advance. Minum 2 kapsul di pagi hari dan 2 kapsul di malam hari. Displinlah minum TF Advance sebab Anda butuh waktu relatif lama untuk sembuh; bisa satu,  dua bulan bahkan tiga bulan agar asma Anda sembuh total. Ini tergantung kondisi dari asma Anda. Semakin parah penyakit asma Anda semakin lama waktu yang dibutuhkan untuk penyembuhan. Bersabarlah selama dalam proses penyembuhan. Bila Anda mulai minum TF Advance, Anda akan merasakan khasiatnya. Bila sudah sembuh, Anda cukup minum TF Advance satu kapsul satu hari.

Testimoni yang Sembuh dari Asma

Berikut adalah testimoni-testimoni yang sembuh dari penderita Asma. Pertama adalah kesaksian  Alvaro B. dari New York. Sejak kecil Alvaro menderita alergi dan asma. Sistem kekebalan tubuhnya sangat lemah. Semuanya makin memburuk saat ia dewasa. Ia selalu merasakan nyeri di tenggorokan, hidung, otot dan sendi. Ia juga mengidap keletihan kronis.

Saat pindah ke New York, ia dirawat pada Ahli Medis. Mereka memberinya "semua yang ada di bawah matahari" untuk mengobati alergi dan asmanya. Semua usaha mereka tidak ada yang membuat perubahan. Setiap pergantian musim, keadaannya semakin parah.

Suatu hari teman sekelasnya menyarankan Transfer Factor untuk menanggulangi penyakit alerginya. Ia mulai meminumnya dan keesokan siangnya, ia merasakan perubahan 180 derajat. Ia mulai meminumnya secara teratur. Ia tidak pernah merasa sesehat ini seumur hidupnya. Ia tidak perlu lagi berobat ke dokter untuk menanggulangi gangguan alerginya.

Kesaksian kedua adalah dari Darlene J. Ia menderita penyakit asma hebat sejak usia 7 tahun. Ia mulai minum Transfer Factor Advanced 2 1/2 minggu. Kini ia tidak memerlukan 20 macam obat dan berbagai obat hirup lainnya; cukup 1 pil dan 1 obat hirup.

Kesaksian ketiga adalah dari Kevin O. Putranya, Ryan, mengidap asma. Ia tergantung pada 3 obat hirup per hari. Setelah 9 hari minum Transfer Factor Advanced, ia tidak perlu menggunakan obat hirup lagi. Orang tuanya membawanya ke dokter dan diberitahu bahwa fungsi paru-parunya telah normal kembali. Ia tidak pernah menyentuh obat hirup lagi sejak bulan Juli 1998.

Kesaksian keempat adalah dari Justin P. Ia telah mengidap asma yang parah dan menderita penyakit alergi. Dulu ia memakai obat hirup 2 kali sehari. Ia benar-benar menderita. Setelah minum Transfer Factor Advanced selama sebulan, kondisinya meningkat luar biasa. Kini ia memakai obat hirup kurang dari setengah dan bangun tidur tanpa bengkak di mata maupun sesak napas.

Kesaksian terakhir adalah dari Gaye Lukrofa. Ia sangat terpesona pada produk Transfer Factor. Ia  mengetahui tentang Transfer Factor Advanced akibat penyakit parah yang menimpa ibunya. Setelah 11 minggu minum produk ini, beliau mampu berlibur.

Penyakit asma saudara perempuannya juga mereda karena minum TF Plus. Asma yang dialami suaminya  juga berkurang. Menantu laki-lakinya juga mengalami peringanan terhadap asma yang dideritanya.

Transfer Factor bukan hanya menyembuhkan penyakit alergi, penyait lain seperti jantung, kanker, tumor, diabetes, ginjal, dan penyakit lainnya bisa disembuhkan.

ANTARA LAIN :

Ghout

Saya Abd Hamid dari Pasir Gudang,telah mengalami sakit ghout yang teruk selama 15th,dan telah mencuba pelbagai jenis supplement.Saya tahu “ubat tak dapat”merawat, setelah mana2 hospital saya pergi. Saya temui tf, saya mencuba, dahulu sendi2 saya terlalu sakit, Setelah menggunakan tf advance 6 biji sehari selama 2 minggu saya berasa lega. Bisa2 yang saya alami selama ni dah berkurangan, dan kaki saya boleh memijak. Kini saya ingin sampaikan kepada rakan2 semua, gunakanlah produk yang dah ada kajian dan tak payah coba-coba, dgn tf saya temui penawarnya. ALhamdulillah,t.kaseh kpd saupi.


Sakit jantung koronari
EN SULAIMAN - KAMPUNG PARIT LAPIS SIMIS,SRI MEDAN,83710 BATU PAHAT JOHOR 

Simptom/gejala : En Sulaiman (dari Sri Medan, Batu Pahat) telah mengalami penyakit darah tinggi bertahun-tahun lamanya. Pada bulan November 2007, beliau mengalami sesak nafas dan sakit dada berterusan sehingga pitam. Beliau dikejarkan ke hospital dan dimasukkan ke ICU selama seminggu. Selepas dibenarkan pulang,beliau masih mendapat sakit dada dan terbaring di rumah tidak berupaya membuat apa-apa kerja.

Produk : Beliau mengambil produk Targeted Transfer Factor CV & TF Mineral complex

Kesan/outcome : Hanya selepas 3 minggu, TF CV ( 2 pagi 2 malam) + VMC (1pagi 1 mlm) , beliau sudah boleh bangun dan berjalan, tiada lagi sakit2 dada atau sesak nafas. Beliau juga sudah kembali bekerja. Sebulan selepas itu, beliau mendapatkan rawatan susulan di hospital untuk Angiogram (mengesan salur darah tersumbat) dan doktor amat terkejut kerana mendapati tiada salur darah tersumbat dan tahap darah tinggi dan kolesterol juga terkawal.

Maxillary Cancer (Kanser di bahagian Muka)
En Ahmad Samijan - Parit Osman, Parit Sulong Batu Pahat, Johor

Gejala : Pada bulan Disember 2007, beliau mengalami bengkak dan ulser (luka )di muka sebelah kiri yang teruk hingga menutup mata kiri. Beliau dimasukkan ke wad dan tisu diambil (biopsy) mengesahkan kanser stage III- IV yang sangat aggressif. Rawatannya sepatutnya ialah pembedahan membuang muka dan dikuti Radiotherapy. Beliau tidak bersetuju dan mencari alternatif lain.Namun begitu beliau semakin lemah dan selera makan pun tiada sehingga bertambah kurus.

Produk : Transfer Factor PLUS dan RIOVIDA, TF RENEWALL disapukan pada ulser di muka.

Kesan : Selepas 2 botol, bengkak di muka semakin berkurangan, beliau sudah boleh membuka mata dan semakin bertenaga. Beliau meneruskan makan TF dan selepas 6 botol, bengkak/size kanser ,externally(luaran) hanya tinggal lebih kurang 1 cm dan ulser sudah kering. Follow up di hospital selepas itu memeranjatkan para doktor dan pembedahan serta radiotherapy ditangguhkan dan kemungkinan besar tidak diperlukan. Kata beliau ia ibarat “Mati hidup semula”.

Hepatitis C dan Ascites ( Perut membesar)
En Ishak b Yusof - Kota Tinggi, Johor

Gejala : En Ishak mengalami kekuningan mata, bengkak dan sakit di perut, keletihan, hilang selera makan. Beliau membuat pemeriksaan pada bulan Nov 07 dan disahkan mengalami Hepatitis C dan kegagalan hati teruk. Perut semakin membesar dan memerlukan Peritoneal Dialysis( mengeluarkan cecair di abdomen) paling kurang 3 kali seminggu dan menelan belanja beribu-ribu ringgit.

Produk : TF PLUS & RIOVIDA

Kesan : Selepas 2 botol, perut semakin mengempis,badan semakin bertenaga,ada selera makan. Beliau meneruskan makan TF PLUS dan kesan yang menakjubkan telah berlaku apabila Ujian Fungsi Hati ( Liver Function Test) hampir normal selepas 5 botol. Kini beliau semakin sihat dan tidak perlu pergi dialysis lagi.

Asma
Saya mengalami asma bronchitis lebih kurang 5 tahun dulu. Saya mencuba dua benda, iaitu TF Advance 2 biji sehari dan juga preventive spray of Symbicort Turbohaler (sekali spray pagi dan sekali petang), sejak 6 bulan dulu. Setakat ini saya tidak pernah diserang asma lagi. Saya telah mencadangkan kepada beberapa kawan yang mengalami kesulitan yang sama, dan telah nampak kesan positif nya. - Abdul Karim - Johor

Asma
Saya hidap semput sejak 4 tahun lalu. Alhamdulillah, selepas 2 bulan mengambil TF anjuran Winners4Life, saya bertambah sihat, dapat tidur malam, dan kurang terkena serangan. – Pn Ah’Esah Ahmad – Jelapang Road, Singapura

Hepatitis B
Nama saya Suhardi. Usia 30 tahun. Bulan november 2007 kemarin hasil test darah saya menunjukkan saya menderita Hepatitis B. Nilai SGOT SGPT saya berada diatas rata-rata. Pada bulan January saya mulai konsumsi TF 2 butir x 3/hr dan TF Plus 1 butir x 3/hr atas anjuran Dr Freddy Hutapea. Awal April 2008 saya melakukan test darah lagi dan hasilnya SGOT SGPT saya sudah normal kembali. Sekarang saya masih konsumsi TF Plus 1 butir x 3/hr untuk memelihara kesehatan saya. Terima kasih atas bantuan dari Winners4Life dan semoga makin maju dan bermanfaat bagi umat manusia. – Suhardi, Cilacap, Jakarta

Campak
Anak saya berumur 11 tahun, hari pertama terkena demam campak, bintik-bintik keluar di seluruh badan. Dia merengek dan tidak mahu makan. Saya beri dia 3 biji TF pada hari itu. Hari kedua, dia ada selera makan, tak merengek lagi, bintik makin banyak… Hari ketiga bintik-bintik kurang, dia ceria macam biasa. Hari ke-empat, kulit dia licin macam sediakala. Semua jiran saya pelik! Anak-anak mereka baik selepas satu minggu kena demam campak. Terimakasih Winners4Life dan TF! – Abdul Jalil, Kulai.

Batuk & Selsema
TF Hebat!! Pesakit wanita yang menghidap “mild cerebral palsy” mengadu batuk dan selsema lebih dari 3 bulan, tidak berhasil dengan berbagai ubatan, tetapi sembuh dalam masa 2 hari dengan hanya 2 biji TF dua kali sehari. - Doktor Sani, Klinik Adham, Kota Tinggi

Senggugut
Anak saya, kalau datang bulan, akan kena senggugut teruk sehingga menangis kesakitan! Sejak makan TF, senggugut tak pernah datang lagi. Thank you Winners! - Halida, TNB Batu Pahat

Lumpuh
Saya mengidap sakit lumpuh sejak 2 bulan lalu. Dan sebelah anggota badan tak dapat bergerak. Setelah mengambil TFAdv selama 4 hari sahaja, 5 biji siang, 5 biji malam, saya sudah boleh bergerak dan beransur pulih. Alhamdulillah. Terima kasih En Nawi dan Winners4Life. Hussein Deraman – Kuantan Pahang.

Lumpuh
Wanita umur 20an, semi paralyse setelah mengalami kemalangan 7 tahun lalu, sudah dapat berjalan tanpa sokongan selepas 30min memakan 2 biji TF Advanced - Drpd Dr Sani, Klinik Adham Kota Tinggi, Johor

Kencing Manis
Ibu saya mengalami kencing manis selama 15 tahun, dan berada dalam keadaan yang teruk. Jari-jari tangannya hampir reput dan menanah. Setelah mengambil TF selama 5 hari, keadaannya telah pulih dengan begitu ketara, dan kadar gula kembali normal. Dalam 2 minggu, infeksi dan penanahan menjadi kering. Terima kasih En Akram dan En Zul dari Winners4Life kerana mengenalkan produk ini kepada saya. Daripada Ahmad Rodzi, Alor Star

Kencing Manis
Ibu mertua saya hidap diabetes (kencing manis) yang kronik sejak 4 tahun lalu. Ibu jari kakinya luka lebih satu bulan dan tekanan darahnya naik tinggi. Setelah memakan Transfer Factor 1 minggu, lukanya kering sepenuhnya dan tekanan darahnya turun. Terima kasih kepada insan yang mengenalkan Transfer Factor molekul ajaib ini, kepada saya. Daripada En Azmi Elias, Masai Johor

Kencing Manis
Saya menghidap kencing manis hampir 10 tahun. Minggu lalu, saya mula mengambil TF, 2 biji pagi dan 2 biji petang. Badan saya rasa sangat ringan, tidur lena dan tak perlu bangun malam buang air kecil! Thank you En Akram dan Winners Group! Daripada Alawdeen Trading Provision Shop, Margaret Drive, Singapore.

Buasir
Saya sudah mengidap penyakit migraine dan juga buasir selama beberapa tahun. Kekadang hari saya terpaksa memakai tuala pelekat wanita untuk mengawal kesan buasir saya. Saya suka bersukan dan ini sangat memalukan dan sangat menyusahkan saya. Saya amat terkejut apabila saya mula mengambil TF untuk migraine saya, saya dapati masaalah buasir saya juga dapat diatasi sekaligus! Terima kasih Winners4Life. Daripada En Ahmad Hussein – Trengganu

Keputihan
Pesakit wanita mengidap penyakit jangkitan kulat (keputihan vagina) selama 6 bulan dan telah dirawat oleh 3 doktor pakar sakit puan, tetapi tidak berhasil. Selepas mengambil 2 dose TF, 2 biji sehari, keputihannya terus “clear!” - Daripada Dr Sani, Klinik Adham Kota Tinggi

Pendarahan
Saya telah mengalami pendarahan yang tiada henti-henti selama lebih 1 tahun. Saya dan suami saya sudah kemana-mana mencari ubat dan telah menghabiskan banyak wang. Doktor hanya dapat menasihatkan saya supaya membuang peranakan saya untuk menyelesaikan masaalah ini, namun saya tidak bersetuju. Saya bertawakal, pasti ada penawar untuk penyakit saya. Alhamdulillah, saya diketemukan dengan Transfer Factor Advanced. Setelah meminum satu minggu, saya lihat keadaan saya sudah mula pulih. Setelah mengkonsumsi beberapa botol, keaadaan saya sudah kembali normal, alhamdulillah. Ternyata Transfer Factor penawar yang luarbiasa! Ibu Tofan, Jakarta

Haid
Saya sudah lebih dari 1 tahun tidak di datangi haid. Doktor tidak mengetahui punca penyakit saya. Saya telah mencuba berbagai kaedah tetapi semuanya gagal. Mujur kawan saya menganjurkan saya mencuba Transfer Factor Advanced. Selepas mengambil 2 botol, saya mula mendapat haid saya kembali. Saya sebenarnya tidak menyangka akan berhasil dalam hal ini, tetapi ternyata sangkaan saya salah. Transfer Factor bekerja dengan cara yang tidak saya duga. Luarbiasa! Linda, Singapura

Kemandulan
Lebih 10 tahun saya tidak dapat hamil dan juga sakit thyroid. Tempoh hari saya diserang demam selsema dan ibu beri saya 10 biji TF. Dalam 2 hari, sakit saya reda, dan selepas 2 bulan, doktor sahkan saya sudah hamil. Saya cukup gembira. Alhamdulillah. Terima kasih Winners4Life. Daripada Puan Fazilah, Tampines Singapore,

Masalah bersangkutan Kehamilan
Saya sedang mengandung & selalu merasa tidak sihat & mabuk. Saya juga sudah keguguran 5 kali sebelum ini. Sejak memakan TF, saya rasa sihat, merasakan tenaga seperti sediakala & tidak mengalami mabuk lagi. Saya kini telah melahirkan dengan selamat. Terima kasih kepada TF & Winners4Life! Pn Hani, Tampines, Singapura

Masalah bersangkutan Kehamilan
Saya selalu merasa mabuk waktu hamil trimester yang pertama. Kehamilan kali ini, saya mengambil Transfer Factor dan keadaan kehamilan saya sangat berbeza dari yang dulu-dulu. Saya segar dan bertenaga. Malangnya pada bulan ke-8 kehamilan saya, anak-anak saya yang besar dihidapi chicken pox dan ianya terjangkit kepada saya. Saya sangat panik pada waktu itu sebab saya tahu bahwa ibu mengandung yang menghidapi chicken pox menghadapi bahaya yang sangat tinggi. Chicken pox saya tumbuh sampai ke dalam mulut, di tekak dan di gusi saya. Saya terus mengambil tindakan segera mengambil dose Transfer Factor Advanced yang tinggi. Saya mengambil 15 biji TF Advanced sehari (5 kali pagi, tengahari dan malam) dan juga 5-10 biji TF Chewable, dihisap perlahan-lahan dan dibiarkan di dalam mulut saya untuk beberapa waktu. Saya juga mengunakan ubat gigi TF setiap hari. Mujurlah, cacar yang tumbuh di dalam mulut saya susut selepas 2 hari. Chicken pox saya juga terkawal. Dan alhamdulilllah, bayi yang saya lahirkan sihat dan sangat ceria, dengan timbangan 9.5 paun! Saya menggelar anak saya, “My Transfer Factor Baby!” Sara Din, Singapura.

TB
Lelaki umur 40 tahun, kena penyakit TB infeksi tenosynovitis hingga kaki kanannya hampir lumpuh. Setelah saya berikan TF sebanyak 4 biji sehari, keadaannya pulih selepas 2 hari. Daripada Dr Sani, Klinik Adham Kota Tinggi

SLE
Saya telah disahkan menghidap penyakit SLE sejak tahun 2003 dan telah puas berubat, perubat tradisional dan moden. Keluar masuk hospital menjadi perkara biasa, tetapi makin hari makin bertambah teruk penyakit saya sehinggalah bulan April 2006, keadaan menjadi lebih serius, saya tidak dapat berjalan seperti biasa, saya mendapat gatal-gatal, sakit sendi, keluar biji-biji merah pada tapak tangan dan benjol-benjol di tangan saya. Saya tidak mampu menjadi isteri dan ibu kepada anak-anak saya. Kerja rumah semua dibuat oleh suami saya. Saya terus merana sehinggalah pada bulan Aprel 2007, saya telah diperkenalkan dengan Transfer Factor oleh Pn Hjh Latifah. Sebelum itu sebenarnya saya telah dikenalkan kepada TF oleh pensyarah UTM tetapi saya acuh tak acuh, kadang-kadang makan, kadang-kadang tidak/ Pjb Hjh Latifah telah memberi penerangan lengkat serta menasihatkan agar saya mengambil 6 biji TF Advanced sehari. Saya menurut nasihatnya dan pada hari ketiga, saya mula rasa perubahan. Hari-hari berikutnya saya dapati saya telah mula proses pemulihan. Saya betul-betul bersyukur kepada Allah SWT yang menggerakkan saya mengambil TF dan seterusnya saya kni dapat kembali menjalani kehidupan seperti biasa. Baru-baru ini, pada pertengahan November 2007, saya telah menjalani pemeriksaan di Hospital Selayang oleh doktor pakar dan beliau telah mengesahkan saya sudah pulih! Syukur kepada Allah kerana telah memberi hidayah kepada saya untuk mengambil TF. Terima kasih Pn Hjh Latifah dari Winners4Life!

Migraine
Sertailah Winner4Life, untuk sama-sama menyebarkan “Transfer Factor” yang juga dikenali sebagai “Molekul Ajaib”. Insyaallah mujarab, maju & berkat. Selama lebih 10 tahun saya mengidapi migraine yang kronik! Awal Februari lalu, saya mencuba TF 2 biji pagi dan 2 bji malam. Selepas 3 hari sahaja, migraine saya terus hilang! Alhamdulillah, dan thank you Winners4Life! Pn Jamilah, Kulai, Johor

Migraine
Saya sering mengidap migraine sejak 15 tahun yang lalu. Tetapi sejak mula mengambil produk Transfer Factor, saya dapati serangan migraine saya sangat berkurangan. Pada suatu ketika, saya berada di suatu daerah yang sedang berat diserang wabak selsema burung. Tiba-tiba saya diserang selsema yang berat. Mata dan hidung saya berair dengan serta merta tanpa henti dan kepala saya terus menangkap kepada migraine yang luarbiasa sehingga saya langsung tidak dapat mengerakkan bebola mata saya. Mujurlah saya mempunyai bekalan Transfer Factor. Saya terus mengambil 4 biji TF Plus dan 3 biji TF Advanced. Alhamdulillah, kurang dari 10 minit, keadaan saya kembali tenang. Waktu itu saya sedar akan keajaiban bahan kurniaan Allah ini. Transfer Factor benar-benar adalah raja penawar alami!, Sheri Din

Degupan Jantung Tidak Normal
Saya amat terkejut dan bersyukur kerana masaalah penyakit “degupan jantung” saya kembali normal walau baru saja mengambil 4 biji TF Advanced selama 2 hari. Terima kasih Winners4Life! – Wan Fuziah, JB

Hilang Deria Bau
Sejak mengambil TF, saya telah dapat semula deria bau saya yang hilang sejak 4 tahun lalu akibat kemalangan jalanraya yang teruk. Saya telah berbelanja hampir RM50,000 untuk rawatan. TF telah bantu saya bebas dari bengkak dan infeksi di mata kiri saya sejak kemalangan dulu. TF banyak membantu saya dapat kembali kekurangan yang saya alami sejak 4 tahun dulu. Terima kasih Transfer Factor dan Winners4Life. Cikgu Zainordin, Benut, Johor

Stroke (Angin Ahmar)
Saya mengalami stroke (angin ahmar) sejak satu setengah tahun lalu. Sebelah kaki & tangan saya tidak dapat berfungsi & lidah juga menjadi kelu. Setelah mengambil TF dari Winners4Life selama sebulan setengah, sebanyak 4 botol, kini saya sudah boleh berjalan & saya juga dapat bercakap dengan lancar. Alhamdulillah. Terima kasih pada Anna & Winners4Life kerana menganjurkan penawar hebat ini! Daripada Che Gayah, Kulai, Johor.

Sakit Lutut
Saya menderita sakit lutut yang sangat berat. Saya tidak dapat duduk bersila lebih dari 1 tahun & tidak boleh menaiki tangga & juga terpaksa bersolat duduk. Lutut saya keras dan tidak dapat berbengkok menyebabkan saya terpaksa merangkak apabila bangun dari duduk berlunjur dilantai. Selepas 2 bulan memakan TF sebanyak 6 biji sehari, saya kini boleh duduk bersila, menaiki tangga & solat berdiri. Alhamdulillah! Terima kasih Winners4Life. Daripada Pn Rugayah, Kulai, Johor.

Sakit Ginjal
Saya menderita sakit buah pinggang & menjalani dialisis 3 kali seminggu. Sebelum makan TF anjuran Winners4Life, saya selalu penat, terlalu lesu & berbaring sahaja. Sekarang tenaga saya sudah pulih & dapat bekerja kembali untuk mencari nafkah keluarga. Sel darah merah saya juga sudah bertambah, menurut doktor. Alhamdulillah. Daripada En Khalid, Kulai, Johor.

Sakit Ginjal
Saya mengalami sakit buah pinggang sejak berumur 7 tahun kini 19 tahun, saya hampir putus harapan tetapi setelah pakcik saya dari Singapura memberikan TF, 3xTF Chewable and 1xTF+, saya sudah boleh buang air kecil semula. Terima kasih TF, dan Winners4Life. Drpd En Syed Alwi, Singapura

Sinusitis
Anak saya telah menghidap sinusitis yang teruk selama 17 tahun dan telah melalui operation sebanyak 2 kali dengan kos lebih RM8,000. Hari2 dia menghembus hingus yang begitu pekat dan banyak, sehingga sinki selalu tersumbat. Walaupun telah makan vitamin C dan lain2 vitamin dengan dos yang tinggi, dia masih tidak berubah. Setelah kami diperkenalkan dengan Transfer Factor, saya mencuba memberinya 8 biji sehari selama 7 hari. Amat menakjubkan! Sinusitis anak saya terus sembuh lepas seminggu! Terima kasih En Zainal, Cikgu Jalil, Cik Anna dan En Akram dari Winners kerana memperkenalkan molekul ajaib ini kepada keluarga saya. Pn Zuraidah, Johor

Demam Denggi
Suami saya diserang demam denggi dengan tiba-tiba. Plateletnya turun dengan mendadak dan demamnya sangat tinggi. Kami terus menghantarnya ke hospital. Saya sangat bimbang kerana doktor mengatakan tiada vaccine untuk denggi. Suami saya hanya diberikan air dan perlu berihat supaya imun dia meningkat dan dapat melawan virus denggi tersebut. Dalam dua hari, dia telah menjadi kurus dan mukanya pucat kerana tidak boleh makan. Mujur saya terjumpa risalah dari kumpulan Winners yang diletakkan di cermin depan kereta kami di Darul Ehsan Medical Centre, Shah Alam. Saya terus menalifon dan langsung ke pejabat Winners yang terletak di bangunan yang sama. Syukur, setelah mendapat keterangan dari Pn Sheri dan penjelasan lanjut dari Dr Mior, saya memberanikan diri memaksa suami saya untuk mengambil Transfer Factor Plus 6 biji sehari. Alhamdulillah, selepas 2 jam pertama, keadaannya bertambah baik. Dan setiap kali di periksa, doktor mendapati plateletnya terus meningkat. Dia juga telah boleh makan nasi pada hari keesokannya. Dua hari kemudian, suami saya dibenarkan pulang! Alhamdulillah, syukur kami terjumpa Transfer Factor. Puan Khai, Shah Alam, Selangor

Mata Rabun
Saya amalkan mengambil Transfer Factor kerana ingin mencegah penyakt. Selepas 1 bulan setengah, saya dapati mata saya yang rabun menjadi semakin terang. Dulu degree saya adalah 350. Hari ini saya periksa, degree saya sudah turun kepada 125! Cermin mata lama sudah tidak sesuai. Thank you Transfer Factor! Thank you Winners! Thank you En Sadik Din! Pn Hafifah, Tangkak, Johor

Selsema/ Bisa Perut
Anak-anak saya (7, 5 dan 2 tahun) selalu mengalami selsema teruk walaupun saya sudah menggunakan vitamin dari jenama MLM terkenal. En Rosman dari Winners4Life memperkenalkan saya kepada TF dan saya amat kagum dengan keberkesanannya! Saya beri 1 TF Chewable sehari untuk semua anak2 saya. Lepas satu minggu, selsema tiada lagi! TF sungguh berkesan! En Naha, Paka, Terengganu

Ulcer Perut
Lebih 10 tahun saya menderita penyakit ulcer perut yang amat sangat. Saya telah banyak mencuba berbagai makanan2 tambahan kesihatan, namun tidak berkesan. Saya diperkenalkan dengan TF dan hanya makan 8 biji sahaja, hari kedua bisa perut terus hilang dan sehingga kini tak datang lagi. Badan saya juga lebih bertenaga! 10 tahun menderita, akhirnya Transfer Factor penawarnya. Terima kasih Winners!! En Zuhdi, Melaka

Kucing Leukemia
Seekor kucing menderita Leukemia, suatu “oral tumor” dan kelumpuhan di bahagian belakang kerana tumor pinggang. Dia menjadi terlalu kurus kerana menderita sakit yang berat ini. Dia juga tidak dapat menggunakan kaki belakangnya atau menggerakkan ekornya. Satu bulan setelah dia diberikan TF Plus 1 kapsul sehari, tumor nya mula mengecil. Selera makannya bertambah baik dan berat badannya meningkat. Dia juga sudah mula boleh berjalan sedikit. Selepas 5 bualn, kucing ini telah mencapai berat badan asalnya, dan tumornya telah berkurangan sebanyak 80%! Dia sudah dapat berjalan sepenuhnya dan kini kelihatan sihat dan riang seperti sediakala. Steven Slagle, DVM

Semput / Asthma
Hari ini baru lah saya berani untuk berkongsi testimonial saya pada anda semua kerana saya benar2 yakin semput saya 99% sembuh Alhamdulillah.

Nama saya Jamilah Abdollah berusia 38 tahun. Saya ingin berkongsi dengan anda semua kerana ini mungkin boleh dijadikan contoh pada kawan2 anda yang masih belum yakin dengan Tranfer Factor dimana ia dapat membantu dari segi kesihatan dan juga FINANCIAL PROBLEM.

Selama 27 tahun saya menderita penyakit semput bole dikata cronic kerana dalam masa 1 bulan hampir 2 atau 3 kali saya harus berjumpa dengan Dr Chan (Family Dr since my age of 11yrs old). Dari umur saya 11 tahun sehingga lah umur saya 38 tahun masih berjumpa dengan Dr Chan untuk mengambil ubat semput ia itu 2 type of tablet ( Dhasolone & Zenmolin ) dan 2 type of spray ( Ventolin Evohaler & Clenil ). Spray harus digunakan 4x sehari dan ubat 2 tablets each hampir setiap hari. Kadang-kala saya harus ke hospital untuk mendapatkan oxigen dan injection and sometime kena warded. Ubat2 ini ada side effect nya 1st tangan saya tak kuat dan ia sentiasa menggigil dan dejupan jantung laju. Apabila diserang semput saya selalu stress , marah2 & sakit kepala sehinggakan urat2 dikepala timbul.

Dalam masa 10 tahun saya mencuba bermacam-macam produk dari yang mahal sehinggalah yang murah tetapi belum ada satupun yang dapat membantu semput saya sehingga lah 5 bulan yang lepas suami saya Shafie telah berjumpa dengan Rosli (my upline) dimana beliau telah mengenalkan tentang Tranfer Factor. Dengan saranan Rosli saya telah mengambil 18 biji for 3 days ( 6 biji sehari ) dan sehingga hari ini semput saya belum attack Alhamdulillah. Saya sudah dapat naik tangga sehingga 4 tingakat , cycling , makan pulut dengan air coke (favorite food & drink) kalau dulu pantang kena sikit aje semput dan berat badan saya bertambah seimbang dengan height saya dan makan lebih selera. Saya bersykur pada Allah kerana akhirnya telah dimakbulkan doa saya.

Sekarang setiap hari saya menum 1 TF Advance atau TF Plus dan 1 TF Cardio.
Disini sebagai iktibar jangan sekali-kali kita putus asa kerana setiap doa dan usaha yang kita lakukan , lambat atau cepat pasti akan dikurniakan dan yang penting YAKIN akan apa yang kita minta dan buat.

Asthma Bronchitis
Saya Ab Karim dari Johor. Saya juga mengalami asthma bronchitis lebih kurang 5 tahun dulu, mungkin kerana umur saya dah melebihi 52 tahun. Saya mencuba dua benda, iaitu TF advance 2 biji sehari dan juga preventive spray of Symbicort Turbohaler (sekali spray pagi dan sekali petang), sejak 6 bulan dulu. Setakat ini saya tidak pernah diserang asthma lagi. Saya telah mencadangkan kepada beberapa kawan yang mengalami kesulitan yang sama, dan telah nampak kesan positif nya.Saya telah mendaftar sebagai pengedar 4life TF sejak 5 bulan dulu, tetapi belum diamond lagi.
Namun begitu saya akan teruskan, sebagai pengedar, atau lebih sebagai pembekal kepada kawan2 yang tak nak jadi pengedar lagi. Saya menjual pada harga pengedar sahaja kerana nak tolong kawan2 agar sihat. Walaupun begitu secara keseluruhan saya dapatlah RM500 - 600 sebulan dari usaha minimum saya tu.

Pengalaman yang saya dapat dari kawan2 yang telah lebih sihat ini saya gunakan untuk mencuba mengedar kepada pelanggan baru. Nampaknya kesan positif yang paling ketara bila menggunakan 4life TF ialah bagi orang2 tua (50-60 tahun, wanita yang sering sakit belakang dan lutut). Terdapat beberapa pak cik dan mak cik yang tak lupa telepon saya setiap kali duit pencen keluar, untuk membuat order bagi bulan berikutnya. Untuk mempastikan saya ada stok setiap kali mereka call, saya order 12 TF for the price of 10, every time, jadi dah ada untung 2 botol. Dan commision nanti adalah dalam RM400.

Biasa nya pelanggan tetap saya ni akan beli 16 - 24 botol sebulan, jadi walaupun saya jual pada harga pengedar, saya masih dapat pocket money yang agak lumayan. Downline saya tak banyak, dan kurang active, kerana saya sendiri tak begitu active. Anyway kalau ada sesiapa yang mempunyai pengalami seperti ini harap dapat kita kongsi bersama.

Campak
Anak saya berumur 11 tahun, hari pertama terkena demam campak, bintikbintik keluar di seluruh badan. Dia merengek dan tidak mahu makan. Saya beri dia 3 biji TF pada hari itu. Hari kedua, dia ada selera makan, tak merengek lagi, bintik makin banyak… Hari ketiga bintik-bintik kurang, dia ceria macam biasa. Hari ke-empat, kulit dia licin macam sediakala. Semua jiran saya pelik! Anak-anak mereka baik selepas satu minggu kena demam campak. Terimakasih Winners4Life dan TF!
– Abdul Jalil, Kulai, Johor

Batuk & Selsema
TF Hebat!! Pesakit wanita yang menghidap “mild cerebral palsy” mengadu batuk dan selsema lebih dari 3 bulan, tidak berhasil dengan berbagaiubatan, tetapi sembuh dalam masa 2 hari dengan hanya 2 biji TF dua kali sehari. - Doktor Sani, Klinik Adham, Kota Tinggi

Semput
Saya hidap semput sejak 4 tahun lalu. Alhamdulillah, selepas 2 bulan mengambil TF anjuran Winners4Life, saya bertambah sihat, dapat tidur malam, dan kurang terkena serangan. – Pn Ah’Esah Ahmad – JelapangRoad, Singapura

Senggugut
Anak saya, kalau datang bulan, akan kena senggugut teruk sehingga menangis kesakitan! Sejak makan TF, senggugut tak pernah datang lagi.Thank you Winners! - Halida, TNB Batu Pahat

Lumpuh
Saya mengidap sakit lumpuh sejak 2 bulan lalu. Dan sebelah anggotabadan tak dapat bergerak. Setelah mengambil TFAdv selama 4 hari sahaja,5 biji siang, 5 biji malam, saya sudah boleh bergerak dan beransur pulih.Alhamdulillah. Terima kasih En Nawi dan Winners4Life. HusseinDeraman – Kuantan Pahang.

Kencing Manis
Ibu saya mengalami kencing manis selama 15 tahun, dan berada dalamkeadaan yang teruk. Jari-jari tangannya hampir reput dan menanah. Setelahmengambil TF selama 5 hari, keadaannya telah pulih dengan begitu ketara,dan kadar gula kembali normal. Dalam 2 minggu, infeksi dan penanahanmenjadi kering. Terima kasih En Akram dan En Zul dari Winners4Lifekerana mengenalkan produk ini kepada saya. Daripada Ahmad Rodzi, AlorStar,

Keputihan
Pesakit wanita mengidap penyakit jangkitan kulat (keputihan vagina) selama 6 bulan dan telah dirawat oleh 3 doktor pakar sakit puan, tetapi tidakberhasil. Selepas mengambil 2 dose TF, 2 biji sehari, keputihannya terus“clear!” - Daripada Dr Sani, Klinik Adham Kota Tinggi

Degupan Jantung
Saya amat terkejut dan bersyukur kerana masalah penyakit “degupan jantung” saya kembali normal walau baru saja mengambil 4 biji TFAdvanced selama 2 hari. Terima kasih Winners4Life! – Wan Fuziah, JB

TB
Lelaki umur 40 tahun, kena penyakit TB infeksi tenosynovitis hingga kakikanannya hampir lumpuh. Setelah saya berikan TF sebanyak 4 biji sehari,keadaannya pulih selepas 2 hari. Daripada Dr Sani, Klinik Adham KotaTinggi

Sulit Hamil
Lebih 10 tahun saya tidak dapat hamil dan juga sakit thyroid. Tempohhari saya diserang demam selsema dan ibu beri saya 10 biji TF. Dalam 2hari, sakit saya reda, dan selepas 2 bulan, doktor sahkan saya sudah hamil.Saya cukup gembira. Alhamdulillah. Terima kasih Winners4Life.Daripada Puan Fazilah, Tampines Singapore, 02-9857-5384Sertailah Winner4Life, untuk sama-sama menyebarkan “Transfer Factor” yang juga dikenali sebagai “Molekul Ajaib”. Insyaallah mujarab, maju & berkat.

Migraine
Selama lebih 10 tahun saya mengidapi migraine yang kronik! AwalFebruari lalu, saya mencuba TF 2 biji pagi dan 2 bji malam. Selepas 3 harisahaja, migraine saya terus hilang! Alhamdulillah, dan thank youWinners4Life! Pn Jamilah, Kulai, Johor.

Sakit Urat
Leader Nutrimetic menelfon dan memberitahu saya dia rasa puas hati dengan TF. Dengan hanya 2 biji sahaja, masalah sakit urat yang dia hidapi sejak 5 tahun, telah settle. Dia akan join bila balik dari KL nanti.Chegu Zul, Alor Star.

Sakit Lutut
Kawan saya mengalami sakit lutut hampir 2 tahun. Pelbagai ubat yangtelah doktor berikan, namun tidak dapat menyembuhkan sakit lututnya.Setelah mengambil TF 2 biji pagi dan 2 biji malam, keadaan lutut kawansaya telah baik seperti sediakala. Terima kasih En Zul dan Akram Din dariWinners4Life! Daripada Ahmad Rodzi, Alor Star.

Keguguran
Saya sedang mengandung & selalu merasa tidak sihat & mabuk. Saya juga sudah keguguran sebanyak 5 kali sebelum ini. Sejak memakan TF, sayarasa sihat, merasakan tenaga seperti sediakala & tidak mengalami mabuklagi. Saya kini telah melahirkan dengan selamat. Terima kasih kepada TF & Winners4Life! Pn Hani, Tampines, Singapore.

Migraine & Buasir
Saya sudah mengidap penyakit migraine dan juga buasir selama beberapatahun. Kekadang hari saya terpaksa memakai tuala pelekat wanita untukmengawal kesan buasir saya. Saya suka bersukan dan ini sangatmemalukan dan sangat menyusahkan saya. Saya amat terkejut apabila sayamula mengambil TF untuk migraine saya, saya dapati masaalah buasir sayajuga dapat diatasi sekali gus! Terima kasih Winners4Life dan Puan SheriDin. Daripada En Ahmad Hussein – Trengganu.

Stroke
Saya mengalami stroke (angin ahmar) sejak satu setengah tahun lalu.Sebelah kaki & tangan saya tidak dapat berfungsi & lidah juga menjadi kelu. Setelah mengambil TF dari Winners4Life selama sebulan setengah,sebanyak 4 botol, kini saya sudah boleh berjalan & saya juga dapatbercakap dengan lancar. Alhamdulillah. Terima kasih pada Anna &Winners4Life kerana menganjurkan penawar hebat ini! Daripada CheGayah, Kulai, Johor.

Sakit Lutut
Saya menderita sakit lutut yang sangat berat. Saya tidak dapat dudukbersila lebih dari 1 tahun & tidak boleh menaiki tangga & juga terpaksabersolat duduk. Lutut saya keras dan tidak dapat berbengkok menyebabkansaya terpaksa merangkak apabila bangun dari duduk berlunjur dilantai.
Selepas 2 bulan memakan TF sebanyak 6 biji sehari, saya kini boleh dudukbersila, menaiki tangga & solat berdiri. Alhamdulillah! Terima kasihWinners4Life. Daripada Pn Rugayah, Kulai, Johor.

Sawan / Sakit
Saya mempunyai anak yang terencat akal, yang selalu terkena sawan, sejakdari umur 1 tahun hingga kini 17 tahun. Apabila sawan menyerang, diaakan jatuh dan cedera. Banyak kali telah luka di muka dan kepala dan beberapi kali patah di tangan. Alhamdulillah, sejak mula memakan TF 2 bijisehari, dia tidak diserang sawan lagi. Pn Mahimah, Kuantan

Diabetes
Ibu mertua saya hidap diabetes (kencing manis) yang kronik sejak 4 tahunlalu. Ibu jari kakinya luka lebih satu bulan dan tekanan darahnya naiktinggi. Setelah memakan Transfer Factor 1 minggu, lukanya keringsepenuhnya dan tekanan darahnya turun. Terima kasih kepada insan yangmengenalkan Transfer Factor molekul ajaib ini, kepada saya. Daripada EnAzmi Elias, Masai Johor

Diabetes
Saya menghidap kencing manis hampir 10 tahun. Minggu lalu, sayamula mengambil TF, 2 biji pagi dan 2 biji petang. Badan saya rasa sangatringan, tidur lena dan tak perlu bangun malam buang air kecil! Thank youEn Akram dan Winners Group! Daripada Alawdeen Trading & ProvisionShop, Margaret Drive, Singapore.

Kanser Perut
Suami saya menderita kanser perut, dan perut dia telah “dibuang” melaluisurgery, tetapi dia mengalami pendarahan dan keracunan darah yang teruk.Dia di ICU buat beberapa waktu dan sudah mula menulis wasiat untukkeluarga. Harapan untuk terus hidup terlalu tipis, mengikut pandangandoktor. Dia kemudian dihantar pulang dari hospital tanpa sebiji ubat pun.Saya amat terharu melihat keadaannya. Dia tidak dapat berjalan, danmenjadi kurus sehingga tinggal kulit dan tulang sahaja. Sayamengusahakan berbagai ubatan tradisional tetapi tiada yang memberi kesanyang dikehendaki. Namun, setelah kami diperkenalkan dengan produkTransfer Factor dari Winners4Life, keadaan suami saya terus berubah.Saya memberi dia 9 biji sehari pada permulaan selama 2 minggu dankemudian diturunkan 4-6 biji sehari. Alhamdulillah, dia sudah sihatsekarang. Dia boleh berfungsi seperti biasa. Badannya sudah naik. Seleramakan sudah pulih seperti biasa. Rambutnya tumbuh kembali. Dan tenaga batinnya kembali normal. Saya amat bersyukur. Saya rasa seperti dia matihidup kembali! Terima kasih pada Chegu Azman dan Pn Sheri Din.Daripada Norbaba, Sandakan, Sabah

Sakit Ginjal
Saya menderita sakit ginjal & menjalani dialisis 3 kali seminggu. Sebelum makan TF anjuran Winners 4Life, saya selalu penat, terlalu lesu & berbaring sahaja. Sekarang tenaga saya sudah pulih & dapat bekerja kembali untuk mencari nafkah keluarga. Sel darah merah saya juga sudah bertambah, menurut doktor. Alhamdulillah.
Daripada En Khalid, Kulai, Johor.

Sinusitis
Anak saya sudah menghidapi sinusitis sejak dia berumur setahun, dan sekarang dia sudah berumur 17 tahun. Setiap pagi bila dia menghembushingus, nescaya sinki bilik mandi akan tersumbat kerana terlalu banyakhingus yang pekat dan hijau. Dia telah menjalani 2 operasi tetapi penyakit sinusitis dia tidak juga sembuh. Alhamdulillah, setelah mengambil TransferFactor selama 2 minggu, penyakit dia telah sembuh sepenuhnya! Jutaanterimakasih kepada Chegu Jalil dan Winners. Drpd Pn Zuraidah, Skudai, Johor.

Penderita Bronchitis Kronis
Saya dan kekasih saya Barbara sudah menggunakan aneka vitamin dan herbal untuk menjaga kesehatan selama 4 tahun. Sedangkan transfer factor bisa memberikan hasil yang luar biasa dalam waktu kurang dari tiga bulan saja.

Selama lebih dari empat tahun saya menderita bronchitis kronis, infeksi sinus, dan penyakit-penyakit lainnya. Setiap hari saya mengkonsumsi vitamin dan herbal untuk menjaga sistem imun. Selama 6 bulan terakhir, saya mengkonsumsi antibiotic 4-6 kali sehari untuk infeksi sinus. Kemudian saya mulai mengkonsumsi transfer factor 6-9 kapsul per hari. Dalam waktu tiga hari saja pernafasan saya lebih baik dari pada 4 tahun selama ini. Transfer factor satu satunya yang dapat membawa energy saya kembali seperti sebelum saya menderita berbagai penyakit.

Saya dan kekasih saya Barbara sudah menggunakan aneka vitamin dan herbal untuk menjaga kesehatan selama 4 tahun. Sedangkan transfer factor bisa memberikan hasil yang luar biasa dalam waktu kurang dari tiga bulan saja. Selama lebih dari empat tahun saya menderita bronchitis kronis, infeksi sinus, dan penyakit-penyakit lainnya. Setiap hari saya mengkonsumsi vitamin dan herbal untuk menjaga imun system. Selama 6 bulan terakhir, saya mengkonsumsi antibiotic 4-6 kali sehari untuk infeksi sinus. Kemudian saya mulai mengkonsumsi transfer factor 6-9 kapsul per hari. Dalam waktu tiga hari saja pernafasan saya lebih baik dari pada 4 tahun selama ini. Transfer factor satu satunya yang dapat membawa energy saya kembali seperti sebelum saya menderita berbagai penyakit. Julie C. Sumber 4life testimonies

Penderita Bronchitis Kronis
Daya tahan tubuh saya sangat rendah, bronchitis saya sering kambuh terutama pada saat pergantian cuaca dan ini sudah saya alami lebih dari 12 tahun. Sebelumnya saya selalu konsumsi antibiotik setiap kali saya terserang flu dan bronchitis. Saya mulai khawatir karena saya sudah terlalu sering mengkonsumsi antibiotik, saya mulai khawatir dengan efek sampingnya.

Saya berusaha mencari pengobatan alternatif lewat internet, awalnya saya coba beberapa suplemen dan vitamin tapi hasilnya kurang memuaskan. Saya terus mencari dan menemukan transfer factor. Saya langsung mencoba dengan konsumsi transfer factor plus dan transfer factor trifactor formula. Pada saat bronchitis dan flu saya konsumsi 6 kapsul plus dan 4 kapsul trifactor formula. Dalam waktu dua hari saja rasanya lega sekali, hidung saya plong, pernafasan saya juga plong. Saya merasa segar dan berenergi untuk bekerja kembali. Untuk mencegah dan menjaga daya tahan tubuh serta stamina saya tetap konsumsi transfer factor plus 3 kapsul per hari. (Cacha - 42 tahun - Medan).

Penderita Bronchitis Kronis
Saya sudah menderita bronchitis kronis selama 15 tahun, infeksi sinus berulang-ulang dan menderita beberapa elergi. Saya juga menderita fatique, sakit kepala migraine, sakit di sendri dan secara keseluruhan saya lemah. Setelah delapan bulang mengkonsumsi transfer factor, saya seperti terlahir kembal. Sumber 4life testimonies

Penyakit Bronchitis dan Laryngitis

Ketika pertama kali bergabung dengan perusahaan transfer factor, saya ingin sekali mencoba transfer factor untuk cucu saya yang berumur 9 tahun. Dia menderita penyakit paru sudah berbulan-bulan dan obat-obat flu dan batuk yang sudah diberikan kepadanya tidak efektif. Kemudian saya memberinya dua kapsul transfer factor. Ketika saya pulang kerumah, putri saya menelepon dan melaporkan bahwa tidak ada lagi batuk sejak kami memberinya transfer factor. Kemudian besok paginya, batuk yang sudah ia derita selama beberapa minggu benar-benar hilang.

Saya juga sering terserang bronchitis dan laryngitis sebelumnya, tidak ada obat-obatan yang sudah saya coba bisa membantu saya. Suatu hari saya harus melakukan panen sebelum sering turun hujan. Saya mempersenjatai diri saya untuk memanen seperempat hektar ladang saya dengan transfer factor. Dan hasilnya saya tidak mengalami masalah selama dan setelah panen. Saya juga tidak batuk-batuk lagi.

Ini adalah pertama kali suatu produk memperlihatkan perkembangan atau hasil yang cepat. Setelah sekian lama system imun saya bermasalah, sekarang system imun saya kuat dan hidup saya pun terasa jauh lebih menyenangkan. Marilyn K.Sumber 4life testimonies.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Imune Revolution

Tentang Transfer Factor